CONSULTANCY

Door onze jarenlange ervaring met AFAS Profit beheersen we deze software tot in de puntjes.
Wij bieden dan ook verschillende soorten dienstverleningen voor een optimale inrichting van AFAS Profit. De AFAS Software ontwikkelt zich in een hoog tempo, wij ervaren dat veel klanten na de implementatie stagneren. Dit biedt mogelijkheden om AFAS Software nog optimaler in te richten voor efficiënter gebruik! 

Implementatie

Overweegt jouw organisatie AFAS Profit of is dit net aangeschaft, dan kunnen wij de volledige implementatie uit handen nemen. Onze specialiteit is HRM/Payroll, echter kunnen wij voor jouw organisatie de gehele ERP implementatie verzorgen en inrichten. Inclusief uitleg over het gebruik van Profit, InSite en Outsite. Tijdens de implementatie focussen wij ons op de samenwerking en streven wij naar een no nonsens mentaliteit. 

Optimalisatie

Regelmatig komen wij bij klanten die al geruime tijd werken met de software van AFAS. Door veel ontwikkelingen binnen de software, biedt AFAS vaak al kort na de implementatie nieuwe functionaliteiten aan die nuttig kunnen zijn voor jullie werkprocessen. Wij helpen deze nieuwe functionaliteiten in de bestaande inrichting te implementeren. Zo wordt de software altijd optimaal benut!

Projectleiding

Om een project goed te begeleiden is een projectleider in grotere projecten noodzakelijk. Binnen ons huidige team zijn kwalitatief sterke projectleiders beschiktaar. Een aantal belangrijke taken kunnen zijn: voortgang bepalen, issues bespreken en het realiseren van deadlines.

Door kennis van AFAS Profit te combineren met de wensen van jouw organisatie, zijn wij in staat om de beste adviezen te geven en jullie te helpen met beslissingen. 

Consultants

Onze consultants (zowel in dienst als ZZP’er) zijn specialisten op hun eigen vakgebied. Door iedere consultant op zijn specialisme in te zetten, kunnen wij de hoogste kwaliteit garanderen en waarborgen. 

Functioneel applicatiebeheer

Binnen BvB Groep hebben wij een functioneel beheer team, waarvoor deze rol dagelijkse gang van zaken is. Door onze kennis en expertise in de snel veranderende software van AFAS en wettelijke regelgeving, hoeft deze niet intern in jullie organisatie belegd te worden. 

Wanneer je gebruik maakt van onze diensten, zijn wij de fulltime achtervang voor alle vragen met betrekking tot AFAS Profit. Dit kunnen inhoudelijke vragen zijn, verzoeken tot het aanmaken of aanpassen van looncomponenten, aanmaken of aanpassen van rapporten, analyses en/of cockpits, of vragen omtrent de inrichting (waaronder autorisatie) en optimalisatie van Profit.

Wij ondersteunen alle modulen binnen AFAS Profit, zowel via AFAS Online als een lokale installatie.

InSite

Door onze ervaringen in diverse branches kunnen wij zorgen voor een advies op maat en tevens de implementatie en inrichting van een nieuw medewerkersportaal. Wij verzorgen het volledige traject van de implementatie, van het uitdenken van de site tot en met de communicatie en/of trainingen voor de eindgebruikers.

OutSite

Een goede eerste indruk van een organisatie en het onderhouden van zijn of haar klanten en/of sollicitanten begint bij het maken van een goede website. AFAS Profit heeft deze mogelijkheid gecreëerd met de komst van OutSite! OutSite maakt het mogelijk om jouw eigen bedrijf te presenteren, maar biedt ook de mogelijkheid om via een portaal te communiceren met klanten en/of sollicitanten. Denk bijvoorbeeld aan een helpdesk, werving & selectie of zelfs een webshop: allemaal rechtstreeks gekoppeld aan de AFAS software. Onze consultants richten dit voor jullie in en onderhouden dit. 

Connectoren

De applicatie AFAS Profit biedt vele mogelijkheden om realtime koppelingen (dan wel gescheduled) te leggen met diverse pakketten zoals tijdsregistratie, planningspakketten en dergelijke. Een paar voorbeelden zijn: Clientele ITSM (ANVA), Harmony, Peoplesoft en Care 4.